XXXVII sesja Rady Miejskiej w Suwałkach
Data publikacji: 2013-05-25, Data modyfikacji: 2013-05-25
Porządek XXXVII sesji Rady Miejskiej w Suwałkach w dniu 28 maja 2013 r. (wtorek) o godz. 1000 w sali nr 26 Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- 1. Otwarcie obrad
- 2. Przyjęcie wniosków do porządku obrad.
- 3. Przyjęcie protokołu nr XXXVI/2013 z dnia 24 kwietnia 2013 r. sesji Rady Miejskiej
w Suwałkach.
- 4. Przyjęcie Informacji o pracy Prezydenta Miasta Suwałk i wykonaniu uchwał
Rady Miejskiej w Suwałkach od dnia 24 kwietnia 2013 r.
- 5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Suwałki wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2012 rok.
- 6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Suwałk absolutorium.
- 7. Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2012 dla Gminy/Powiatu Miasta Suwałki.
(Materiał dostępny w wersji papierowej w Biurze Rady Miejskiej pok. 118 oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Suwałkach
w zakładce Menu podmiotowe/Rada Miejska/Materiały sesyjne i komisyjne).
- 8. Informacja z konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Miejskiej
w Suwałkach w sprawie przewozu osób niepełnosprawnych oraz warunków korzystania
i odpłatności za te usługi.
- 9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przewozu osób niepełnosprawnych
oraz warunków korzystania i odpłatności za te usługi.
- 10. Interpelacje i zapytania radnych.
- 11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie realizacji Programu wspierania rozwoju uczniów zdolnych w Mieście Suwałki do 2015 roku.
- 12. Informacja z konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Miejskiej
w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu w Mieście Suwałki.
- 13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu w Mieście Suwałki.
- 14. Informacja z konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzaju i wysokości stypendiów sportowych oraz nagród i wyróżnień w Mieście Suwałki.
- 15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia zasad, trybu przyznawania
i pozbawiania oraz rodzaju i wysokości stypendiów sportowych oraz nagród i wyróżnień w Mieście Suwałki.
- 16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków
i objętych ochroną na terenie Miasta Suwałki.
- 17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane
przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków i objętych ochroną na terenie Miasta Suwałki.
- 18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia woli przystąpienia Gminy Miasto Suwałki w charakterze partnera do projektu „III Etap poprawy infrastruktury
stref przemysłowych w litewsko-polskim regionie transgranicznym".
- 19. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie GPZ „Reja" w Suwałkach.
(Projekt uchwały dostępny w wersji papierowej w Biurze Rady Miejskiej pok. 118
oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Suwałkach
w zakładce Menu podmiotowe/Rada Miejska/Materiały sesyjne i komisyjne).
- 20. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia
w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Suwałki".
(Projekt uchwały dostępny w wersji papierowej w Biurze Rady Miejskiej pok. 118
oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Suwałkach
w zakładce Menu podmiotowe/Rada Miejska/Materiały sesyjne i komisyjne).
- 21. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi Lekarskiej Specjalistycznej Spółdzielni Pracy „Eskulap" w Białymstoku na działalność Prezydenta Miasta Suwałk.
- 22. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na 2013 r.
- 23. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- 24. Wnioski i oświadczenia radnych.
- 25. Zamknięcie obrad.
UM Suwałki, Źródło artykułu: www.um.suwalki.pl